Ο σημαντικός «πρώτος προπονητής» στην πορεία των αθλητών
Ο σημαντικός «πρώτος προπονητής» στην πορεία των αθλητών
Οι έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο αναζητούν παράγοντες οι οποίοι επιδρούν άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των αθλητών. Μελετώνται οι επιδράσεις του οικογενειακού περιβάλλοντος, τα κοινωνικά δεδομένα που σχετίζονται με τον αθλητισμό και όσοι άλλοι παράγοντες εμφανίζονται τόσο στην εισαγωγή όσο και στην πορεία...
Μάθετε ΠερισσότεραΕπιτυχία: θέλω, πρέπει ή μπορώ;
Επιτυχία: θέλω, πρέπει ή μπορώ;
Η φύση του ανθρώπου τον ωθεί συχνά στην τοποθέτηση στόχων, στην αναζήτηση νέων εμπειριών και διαφορετικών συνθηκών μέσα από τις οποίες εκδηλώνει τις επιθυμίες του και εκπληρώνει τα «θέλω» του.
Τόσο η καθημερινή δραστηριότητα όσο και ο αθλητισμός είναι πεδία στα οποία ο κάθε άνθρωπος αναζητά την επιτυχία. Είτε πρόκειται για τις εξετάσεις στο σχολείο, είτε για τη...
Μάθετε Περισσότερα
2 Likes
Μην κατηγορείτε τους γονείς των αθλητών, εκπαιδεύστε τους!
Μην κατηγορείτε τους γονείς των αθλητών, εκπαιδεύστε τους!
Ο ρόλος των γονέων στον αθλητισμό αποτελεί κομβικό στοιχείο για την μετέπειτα εξέλιξη των παιδιών. Καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το πόση υποστήριξη θα έχει ένας αθλητής συναισθηματικά, πόσο συνεργάσιμος και δεκτικός θα είναι απέναντι στον προπονητή του, πόση προσπάθεια θα καταβάλλει σε κάθε περίπτωση για την καλύτερη δυνατή απόδοσή του....
Μάθετε Περισσότερα
2 Likes
Επιλέγω σύλλογο ή διαλέγω προπονητή;
Η άσκηση των παιδιών, σε οποιαδήποτε μορφή της, βοηθά με τον καλύτερο τρόπο την ανάπτυξη τους είτε σωματικά είτε ψυχολογικά και πνευματικά. Συμβάλλει στην σωματική τους υγεία, διασφαλίζει ως ένα βαθμό της ενεργητικότητα/δραστηριότητά τους, καλλιεργεί στοιχεία της μετέπειτα προσωπικότητάς τους, εκπαιδεύει και κοινωνικοποιεί τους νεαρούς «αθλητές», δημιουργεί τις βάσεις για την ψυχική τους...
Μάθετε Περισσότερα
9 Likes
Αθλητική Απόδοση: Ο Ρόλος των Ψυχολογικών & Πνευματικών Παραγόντων
Αθλητική Απόδοση: Ο Ρόλος των Ψυχολογικών & Πνευματικών Παραγόντων
Ο κάθε άνθρωπος, σε οποιονδήποτε χώρο και αν δραστηριοποιείται, αναπτύσσει στοιχεία τα οποία τον βοηθούν να προσαρμοστεί και εξελιχθεί. Για κάθε τομέα δραστηριοποίησης τα «απαραίτητα» στοιχεία-χαρακτηριστικά ποικίλουν, ανάλογα με τις απαιτήσεις των συνθηκών.
Στο περιβάλλον του αθλητισμού, η προσαρμογή και επιτυχία...
Μάθετε Περισσότερα
3 Likes
Διαδικτυακό Σεμινάριο για Προπονητές: Διαχείριση Ταλέντου & Ανάπτυξη Αθλητών
Διαδικτυακό Σεμινάριο για Προπονητές:
Διαχείριση Ταλέντου & Ανάπτυξη Αθλητών
Τι είναι το ταλέντο;
Πώς το «μετράμε»;
Υπάρχουν «πηγές» που παράγουν ταλέντα;
Γιατί δεν μπορούμε να προβλέψουμε την επιτυχία του «ταλέντου»;
Πόσα ταλέντα επιτυγχάνουν τελικά;
Ποιες οι απόψεις για την προέλευση του ταλέντου;
Τι σημαίνει «δυναμικό»; Πώς σχετίζεται με το ταλέντο»
Παραδείγματα εξέλιξης...
Μάθετε ΠερισσότεραΓιατί τα παιδιά σταματούν τον αθλητισμό; Υπάρχει τρόπος να το προλάβουμε!
Το 70% των παιδιών εγκαταλείπουν τον αθλητισμό μέχρι την ηλικία των 13 ετών! Για κάθε άνθρωπο που δραστηριοποιείται στο αθλητικό περιβάλλον και επιδρά στα παιδιά, το παραπάνω ποσοστό αποτελεί ή θα έπρεπε να αποτελεί εστία προβληματισμού.
Υπάρχουν, σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι βασικοί παράγοντες οι οποίοι «ωθούν» τα παιδιά εκτός αθλητισμού. Η κοινή συνισταμένη όλων των παραγόντων...
Μάθετε Περισσότερα
2 Likes
Αθλητές και Χρήση Κινητών Τηλεφώνων: Υπάρχουν προβληματισμοί….
Αθλητές και Χρήση Κινητών Τηλεφώνων: Υπάρχουν προβληματισμοί….
Παγκοσμίως οι χρήστες κινητών τηλεφώνων ανέρχονται περίπου σε 5,3 δισεκατομμύρια. Στην εποχή των smartphones, το κινητό τηλέφωνο προσφέρει στο χρήστη του τη δυνατότητα να επικοινωνήσει, να κοινωνικοποιηθεί, να ψυχαγωγηθεί, να αναζητήσει πληροφορίες και να βελτιώσει την παραγωγικότητά του σε κάθε μορφής εργασία.
Παράλληλα,...
Μάθετε Περισσότερα
2 Likes