
Επικοινωνία και μάθηση μεταξύ προπονητή-αθλητών
[themify_box style=”blue info” ]Εισηγητής: Ζαρώτης ΙωάννηςΚυριακή 01/03/2015 | Ώρα:11.00-13.00[/themify_box]
- Πως η επικοινωνία καθορίζει την εξέλιξη και την καριέρα ενός προπονητή;
- Καθορισμός των στοιχείων επικοινωνίας.
- Παρέχοντας τις κατάλληλες οδηγίες.
- Πως ο αθλητής κατανοεί & μαθαίνει καλύτερα;
- Με ποιο τρόπο «δέχεται» περισσότερες πληροφορίες;
- Γιατί είναι τόσο σημαντική η ανατροφοδότηση;
- Πώς αναπτύσσεται η «λειτουργική» ανατροφοδότηση;
- Γιατί οι αθλητές αναζητούν την επικοινωνία;
- Χαρακτηριστικά του «επικοινωνιακού» προπονητή.
- Σε ποια στοιχεία επικοινωνίας ανταποκρίνονται περισσότερο οι αθλητές;
- Πότε αφομοιώνουν καλύτερα τις οδηγίες;
- Πότε επιβραβεύουμε;
- Χρησιμοποιούμε την τιμωρία και πότε;
- Πως συμπεριφερόμαστε στον αθλητή στην προπόνηση και πως στον αγώνα;
- Πως η επικοινωνία με τους αθλητές αναπτύσσει αυτοπεποίθηση και μειώνει το άγχος τους;
- Γιατί η λειτουργική επικοινωνία συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης των αθλητών;
- Ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων επικοινωνίας του προπονητή (για προσωπική τους χρήση).
Κόστος συμμετοχής: 30 ευρώ
Σχετικά Άρθρα
Η «προπόνηση» του καλοκαιριού
7 Ιουλίου 2012
Για πολλούς αθλητές το καλοκαίρι αποτελεί μια χρονική περίοδο κατά την οποία...
Πώς διαχειρίζομαι την απογοήτευση της «αποτυχίας» στον αγώνα;
19 Φεβρουαρίου 2017
Αν υπάρχει μία βεβαιότητα στον αθλητισμό, είναι ότι ο καθένας, ανεξάρτητα από το...
Η αξία της συνείδησης του εαυτού
23 Σεπτεμβρίου 2016
Η αξία της συνείδησης του εαυτού-Το φαινόμενο Dunning–Kruger Η ικανότητα του...
Ποιος σου φταίει;
7 Μαρτίου 2016
Στην προσπάθειά μας να διαφυλάξουμε- προστατεύσουμε τον εαυτό μας, ίσως και άθελά...